Μπαρτσελόνα: Η Μπαρτσελόνα είχε πρωταγωνιστικό ρόλο στο μεταγραφικό «παζάρι» του Ιανουαρίου. Το σίριαλ που έπαιξε δυνατά ήταν «παραγωγή» της και ο πρωταγωνιστής φρόντισε να δώσει τον καλύτερο του εαυτό. Ο Κουτίνιο λοιπόν, έκανε ότι περνούσε από το χέρι του, για να φορέσει την φανέλα των μπλαουγκράνα.
Κάτι έκαναν βεβαίως και οι Καταλανοί. Έδωσαν κάτι παραπάνω από 160 εκατ. ευρώ για να μετακομίσει ο λατινοαμερικάνος στο Καμπ Νου. Πολλά τα λεφτά. Κανένα πρόβλημα θα μπορούσαν να πουν οι ιθύνοντες της Μπαρτσελόνα μετά την οριστικοποίηση της συμφωνίας με μεγάλη εταιρεία ηλεκτρικών ειδών (beko).
Η ανανέωση της συμφωνίας δίνει την δυνατότητα στην ομάδα της Βαρκελώνης να κάνει απόσβεση της μεταγραφής του Κουτίνιο από την Λίβερπουλ. Πολύ απλά και χωρίς να χρειαστεί κάματος. Η νέα συμφωνία θα είναι τριετούς διάρκειας και τα χρήματα που θα πάρει η Μπαρτσελόνα θα είναι 171 εκατ. ευρώ.
[irp posts=”171895″ name=”Παναθηναϊκός: Εφιαλτικά σενάρια για πώληση του Κουρμπέλη στον ΠΑΟΚ”]
Και όλα αυτά χωρίς να πρόκειται για τον βασικό χορηγό της ομάδας του Ερνέστο Βαλβέρδε. Πολύ απλά το όνομα της συγκεκριμένης εταιρείας θα (συνεχίσει) να υπάρχει στις φανέλες προθέρμανσης των «μπλαουγκράνα», στο μανίκι της φανέλας αλλά και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Ότι λόγια και να χρησιμοποιήσει κάποιος για να περιγράψει τα οικονομικά δεδομένα της συμφωνίας που έκλεισε η Μπαρτσελόνα, αδυνατούν να αποδώσουν την πραγματικότητα. Η Μπαρτσελόνα δεν πολυσκέφτεται να δαπανήσει 160 εκατ. ευρώ για την απόκτηση ενός παίκτη, όταν έχει την δυνατότητα να κλείσει μια τόσο μεγάλη συμφωνία.
Όταν γνωρίζει πως η επόμενη κίνηση που θα κάνει θα προσθέσει στα ταμεία του συλλόγου ακόμα περισσότερα λεφτά. Η Μπαρτσελόνα παραδίδει (και) μαθήματα επιχειρηματικής δραστηριότητας.
Και τέτοιου είδους συμφωνίες υπενθυμίζουν σε όλους πόσο μεγάλο κλαμπ είναι η ομάδα της Βαρκελώνης. Και είναι μια μεγάλη ομάδα όχι μόνο εντός αγωνιστικών χώρων αλλά κι εκτός αυτών, παραδίδοντας μαθήματα σύγχρονου μάρκετινγκ, αναφέρει το in.gr.