Warning: Undefined array key 1 in /var/www/vhosts/tilegrafimanews.gr/staging.tilegrafimanews.gr/wp-content/themes/jnews-child/functions.php on line 184
Αυτοκίνητο: Στη Νίκαια της Γαλλίας, η DS παρουσίασε τη νέα γενιά του πολυτελούς SUV της σειράς 7. Το νέο DS 7, παίρνει την θέση του DS 7 Crossback που αποκαλύφθηκε το 2017.
Όπως διαπιστώσαμε στην πανευρωπαϊκή παρουσίαση του νέου αυτοκινήτου, το εντελώς νέο μπροστινό μέρος ξεχωρίζει καθώς φέρει πιο έντονες γραμμές και εντυπωσιακά φωτιστικά σώματα.
Ο συνδυασμός των νέων πιο λεπτών προβολέων DS Pixel Led Vision 3.0 και των φώτων ημέρας DS Light Veil συμπληρώνουν την σχεδιαστική μελέτη του μπροστινού τμήματος. Τα πιο λεπτά πίσω φώτα Led έχουν επίσης επανασχεδιαστεί και φέρουν σκούρο μεταλλικό φινίρισμα. Το καπό και το σήμα του πορτμπαγκάζ έχουν επανασχεδιαστεί και φέρουν πιο έντονες γραμμές.
Ανακοινώθηκε ότι το DS Pixel Led Vision 3.0 αναβαθμίζει την τεχνολογία στον φωτισμό. Οι μονάδες Pixel βελτιστοποιούν τη διαχείριση της απόδοσης του φωτός, καθώς η ροή φωτός είναι πιο ισχυρή και έχει αυξημένη εμβέλεια έως και 380 μ. στη κύρια δέσμη. Στη πόλη το πλάτος της δέσμης είναι μέχρι 65 μ. Η μονάδα της μεγάλης σκάλας Pixel διαθέτει 84 Led σε τρεις σειρές. Ο φωτισμός στις γωνίες ελέγχεται από την ένταση των εξωτερικών Led της μονάδας Pixel, η οποία μεταβάλλεται από τη γωνία του τιμονιού.
Τα φώτα ημέρας εμπνεύστηκαν από την μελέτη που εφαρμόστηκε στα DS X E-Tense και DS Aero Sport Lounge. Το DS Light Veil αποτελείται από ένα φως ημέρας και τέσσερα κατακόρυφα φωτεινά χαρακτηριστικά που φέρουν από 33 Led. Στο εσωτερικό περιβάλλον ξεχωρίζει η νέα, υψηλής ποιότητας ταπετσαρία. Η νέα ταπετσαρία προσφέρει ένα ελκυστικό αποτέλεσμα, ειδικά όταν είναι ντυμένα με δέρμα Nappa το ταμπλό και τα πάνελ των θυρών. Χωρίς ραφές ή ενώσεις διατηρούν την αίσθηση και την όψη της ενιαίας εμφάνισης.
Το κάθισμα είναι κατασκευασμένο από αφρό υψηλής πυκνότητας με περισσότερο υλικό από αυτό που χρησιμοποιείται παραδοσιακά για ένα κλασικό κάθισμα. Το υψηλής ποιότητας δέρμα Nappa προέρχεται από αγελάδες που εκτρέφονται για το κρέας τους και ζουν σε χωράφια χωρίς συρματοπλέγματα. Χρησιμοποιείται μόνο το πιο ποιοτικό δέρμα και βάφεται με ειδικό χρώμα σε μαύρο Basalt ή Pearl Grey.
Η DS Automobiles, στη προσπάθεια της να μειώσει τις εκπομπές CO2 στην Ευρώπη επέλεξε να προσφέρει το νέο DS 7 μια σειρά μονάδων ισχύος, οι οποίες περιλαμβάνουν τρεις plug-in υβριδικών απόδοσης 225, 300 και 360 ίππων καθώς και μια ντιζελοκίνητη μονάδα παραγωγής ισχύος.
Το νέο DS 7 E-Tense 225 ίππων διαθέτει κινητήρα βενζίνης PureTech 180 ίππων και ηλεκτροκινητήρα 110 ίππων, σε συνδυασμένη απόδοση. Ο τελευταίος τοποθετείται στο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων οκτώ σχέσεων. Η μετάδοση κίνησης είναι στους δύο μπροστινούς τροχούς.
Τα νέα DS 7 E-Tense 4×4 300 ίππων και DS 7 E-Tense 4×4 360 ίππων είναι τετρακίνητα. Φέρουν κινητήρα βενζίνης PureTech 200 ίππων καθώς και ηλεκτρικούς κινητήρες 110 ίππων και 112 ίππων, σε συνδυασμένη απόδοση, έναν σε κάθε άξονα. Η κορυφαία έκδοση 360 ίππων έχει δεχθεί τις παρεμβάσεις της DS Performance σε καίριους τομείς. Η πετρελαιοκίνητη έκδοση με κινητήρα BlueHDi αποδίδει 130 ίππους.
Μια νέα μπαταρία 14,2 kWh, εξασφαλίζει αμιγώς ηλεκτρική κίνηση έως και 65 χλμ. με μηδενικές εκπομπές ρύπων στον μικτό κύκλο WLTP και έως και 81 χλμ. στον αστικό κύκλο, ανακοίνωσε η μάρκα. Ο χρόνος φόρτισης είναι περίπου δύο ώρες σε φορτιστή 7,4 kW. Το σύστημα infotainment είναι μια από τις μεγαλύτερες αλλαγές στο νέο DS 7 καθώς έχει ενσωματωθεί και το DS Iris System. Αυτή η νέα εφαρμογή είναι διαμορφώσιμη και υποστηρίζεται από φυσική αναγνώριση φωνής.
Η επανασχεδιασμένη οθόνη αφής υψηλής ανάλυσης 12 ιντσών διαθέτει ένα μενού που αποτελείται από widget για πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες της με μία μόνο κίνηση: για έλεγχο της συνδεδεμένης πλοήγησης, του εξαερισμού, των ψηφιακών πηγών ήχου και των πληροφοριών ταξιδιού. Αυτή η μεγάλη οθόνη επιτρέπει επίσης την εμφάνιση προβολών μπροστά και πίσω, που παρέχονται από νέες ψηφιακές κάμερες υψηλής ανάλυσης και πρόσβαση στη λειτουργία Mirror Screen μέσω wi-fi.
Ένας νέος μεγάλος ψηφιακός πίνακας οργάνων 12 ιντσών, με οθόνες που μπορούν να αλλάξουν και να εξατομικευτούν, διαθέτει ανανεωμένα γραφικά με όλες τις ζωτικής σημασίας πληροφορίες, όπως η ροή ενέργειας σε plug-in υβριδικές εκδόσεις.
Το νέο DS 7, προσφέρει επίσης τεχνολογία για περισσότερη άνεση και χαλάρωση, όπως το DS Active Scan Suspension και το DS Night Vision. Το DS Active Scan Suspension είναι ένα σύστημα απόσβεσης ελεγχόμενο από κάμερα που είναι μοναδικό στη κατηγορία του αυτοκινήτου. Ρυθμίζει κάθε τροχό ανεξάρτητα ανάλογα με τις ατέλειες στο οδόστρωμα. Με το DS Night Vision, μια κάμερα υπερύθρων σαρώνει το οδόστρωμα και τις άκρες του για να ανιχνεύσει ποδηλάτες, πεζούς και ζώα σε αποστάσεις έως και 100 μ. Ο οδηγός λαμβάνει τις πληροφορίες στη νέα ψηφιακή οθόνη οργάνων υψηλής ανάλυσης, που ενισχύεται από ειδική προειδοποίηση σε περίπτωση κινδύνου.
Η ασφάλεια βελτιστοποιείται με το DS Driver Attention Monitoring και το DS Drive Assist επιπέδου 2 ημιαυτόνομης οδήγησης. Το DS Driver Attention Monitoring, αναλύει το επίπεδο προσοχής του οδηγού με δύο κάμερες. Το πρώτο ελέγχει τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου στο περιβάλλον του και το δεύτερο, τοποθετημένο στραμμένο προς τον οδηγό, διαγιγνώσκει πού κοιτάζει και την κίνηση του προσώπου και των βλεφάρων του για να διαπιστώσει αν ο οδηγός έχει υπνηλία και δεν προσέχει την οδήγηση.
Κατά την διάρκεια της πανευρωπαϊκής παρουσίασης μας δόθηκε η δυνατότητα να οδηγήσουμε την κορυφαία έκδοση DS 7 E-Tense 4×4 360 ίππων. Από τα πρώτα χλμ. διαπιστώσαμε, ότι το νέο μοντέλο είναι καλύτερο από το απερχόμενο στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς. Οι νέες ρυθμίσεις που έκαναν οι μηχανικοί της DS Performance, η μικρότερη απόσταση από το έδαφος, η τετρακίνηση και τα ελαστικά χαμηλού προφίλ, συμβάλουν στην επίτευξη υψηλών οδηγικών χαρακτηριστικών. Είναι ευκίνητο στους δρόμους της πόλης, συμβάλει στην εξοικονόμηση καυσίμου και στη μείωση των ρύπων λόγω της αμιγούς ηλεκτρικής κίνησης μέχρι να αδειάσει η μπαταρία. Στον αυτοκινητόδρομο, διακρίνεται για την σταθερότητα του ακόμη και στις υψηλές ταχύτητες. Το σύστημα διεύθυνσης είναι ακριβές και με την σωστή δόση υποβοήθησης. Να τονίσουμε την πρόοδο στη ποιότητα κύλισης και στην ηχομόνωση.
Η απόδοση της κινητήριας μονάδας είναι άμεση. Οι πολύ καλές επιταχύνσεις ακόμη και όταν το βαρύ αυτοκίνητο (1.850 κιλά) κινείται καθώς και η ανάπτυξη της ταχύτητας προστίθενται στη λίστα με τα πλεονεκτήματα του πολυτελούς γαλλικού SUV.
Τα πρώτα αυτοκίνητα θα εισαχθούν στην Ελλάδα στο τέλος Οκτωβρίου. Δεν ανακοινώθηκαν οι τιμές πώλησης.
Σπύρος Ρέκκας