Black Friday 2019 : Εκπτώσεις εώς 80 % στα Public, Media Markt, Πλαίσιο, Κωτσόβολος – Η ημερομηνία για την Black Friday πλησιάζει…
Αντίστροφα μετρούν από τις αρχές του μήνα οι μεγάλες αλυσίδες για τη Black Friday που πέφτει φέτος στις 29 Νοεμβρίου.
Οι επιχειρήσεις ετοιμάζονται πυρετωδώς για να δώσουν τη μάχη των προσφορών, μία μέρα κατά την οποία το 2018 οι συνολικές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 1141% σε σύγκριση με μια συνηθισμένη ημέρα.
Φέτος ο ανταγωνισμός στον κλάδο των ηλεκτρονικών ειδών αναμένεται ιδιαίτερα αυξημένος. Πολλές αλυσίδες (Public, Media Markt, Πλαίσιο, Κωτσόβολος κ.α) έχουν ήδη ειδικά banner στα online καταστήματά τους, όπου οι καταναλωτές καλούνται να συμπληρώσουν τα στοιχεία τους και να επιλέξουν τις κατηγορίες προϊόντων που τους ενδιαφέρουν, ώστε να ενημερωθούν με newsletter λίγες ημέρες πριν για τις σχετικές προσφορές.
Με αυτό τον τρόπο η κάθε εταιρεία προσπαθεί να κερδίσει προβάδισμα έναντι των ανταγωνιστών της, φροντίζοντας αρκετές ημέρες πριν να έχει ενημερώσει τους πελάτες της και μάλιστα για τα προϊόντα που οι ίδιοι έχουν επιλέξει ότι τους ενδιαφέρουν.
Κάποιες αλυσίδες μάλιστα έχουν φροντίσει να δώσουν ακόμη και …συμβουλές ενόψει Black Friday στους υποψήφιους πελάτες τους, όπως για παράδειγμα, να κάνουν έρευνα αγοράς αρκετές μέρες πριν και να υπολογίσουν το μπάτζετ που σκοπεύουν να διαθέσουν.
Η Βlack Friday είναι μια μέρα στην οποία, σύμφωνα με παράγοντες της αγοράς, ποντάρουν πολλά, τόσο οι μεγάλες όσο και οι μικρότερες επιχειρήσεις. Μεγάλες αλυσίδες αναμένεται να προχωρήσουν σε εκπτώσεις που θα φτάσουν ακόμη και το 70% ενώ κάποιες άλλες θα παρατείνουν τις προφορές τους για περισσότερες μέρες.
Από την πλευρά τους και οι καταναλωτές, οι οποίοι εμφανίζονται συγκρατημένοι στις αγορές τους αν και βρίσκεται σε εξέλιξη το δεκαπενθήμερο των ενδιάμεσων εκπτώσεων, περιμένουν τη Black Friday για να ψωνίσουν. Σύμφωνα με έρευνα της Picodi οι Έλληνες δηλώνουν πρόθυμοι να ξοδέψουν κατά μέσο όρο 242 ευρώ.
Μέχρι στιγμής αυτά είναι μερικά από τα καταστήματα που συμμετέχουν στην Black Friday
Public
Electrostore24
E-lonovo
E-shop
Media Markt
SpotMechanic
Volton
Ηρων
Energy-market
Δίκτυο καθηγητών
Δάσκαλοι
NN Direct
Mandellos sport
Intersport
Zackret
Tsakiris Mallas
Triumph
spartoo
myshoe
KOOLPFLY
mat
J.A.B.A.
Funky Buddha
Factory Outlet
Delikaris Sport
Cosmos Sport
Celestino
BrandGalaxy
Be casual
alter shop
Vagrancy Lifestyle
deVIL perfume
notos
Attica
Το Πλαίσιο
Γερμανός
Κωτσόβολος
Black Friday 2019 – Πως προέκυψε
Ξεκίνησε ως συνήθεια στις ΗΠΑ και εξαιτίας της επιτυχίας που γνώρισε, έγινε θεσμός που υιοθέτησαν και άλλες χώρες.
Στις αρχές της δεκαετίας του ’60 τα λογιστικά φύλλα και οι αποδείξεις ήταν βεβαίως χειρόγραφα και τα καταστήματα είχαν δύο χρώματα μελανιού για να καταγράφουν τα στοιχεία.
Με κόκκινο γράφονταν οι ημέρες με αρνητικό ισολογισμό πωλήσεων και με μαύρο οι ημέρες με θετικό απολογισμό.
Συμβουλές της ΓΓ Εμπορίου για την Black Friday -Για να μη σας εξαπατήσουν
Καθιερώθηκε λοιπόν η τελευταία Παρασκευή του Νοέμβρη ως η πρώτη ημέρα των πωλήσεων της Χριστουγεννιάτικης περιόδου, με σημαντικά αυξημένους τζίρους, εξ’ ου και η ονομασία.
Ο θεσμός τα τελευταία χρόνια έχει εξαπλωθεί σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες, μεταξύ των οποίων σε Αγγλία, Γερμανία, Γαλλία, Δανία, Ιταλία, Ισπανία, Αυστρία, Φινλανδία, Πολωνία και κάθε χρονιά συμμετέχουν όλο και περισσότεροι λιανέμποροι.
Black Friday: Αθήνα – Θεσσαλονίκη και σε όλη την Ελλάδα
BLACK FRIFAY –ΜΑΥΡΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ : ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΕΔΩ
Αν και τη Black Friday συνήθως τη συνδέουμε με την αγορά ηλεκτρονικών στη χώρα μας, στην κορυφή των προτιμήσεων των καταναλωτών για το 2018 βρέθηκαν τα ρούχα. Ακολούθησαν, παπούτσια ηλεκτρονικά είδη, ηλεκτρικές συσκευές και καλλυντικά.