Warning: Attempt to read property "term_id" on int in /var/www/vhosts/tilegrafimanews.gr/staging.tilegrafimanews.gr/wp-content/themes/jnews-child/functions.php on line 185
Χριστουγεννιάτικο τραπέζι
Οι καταναλωτές βγαίνουν όλο και περισσότερο στις αγορές ώστε να προμηθετούν τα προϊόντα για το χριστουγεννιάτικο τραπέζι, αλλά οι φορείς δεν είναι ιδιαίτερα αισιόδοξοι για την αγοραστική δύναμη.
Δεδομένου ότι το κύριο μέλημά των πολιτών δεν είναι το «στρώσιμο» του γιορτινού τραπεζιού, αλλά οι οφειλές στις τράπεζες, στην εφορία, στον ΕΝΦΙΑ, στις ΔΕΚΟ, στα τέλη κυκλοφορίας γίνεται αντιληπτό ότι διαμορφώνονται δυο ειδών γιορτινά τραπέζια: των φτωχών και των πολύ φτωχών. Συνεπώς οι όποιες αγορές εξαρτώνται αποκλειστικά από το τι θα απομείνει στο πενιχρό πλέον πορτοφόλι τους, οι δε περισσότεροι περνούν από μικροσκόπιο τις τιμές, ειδικά των παραδοσιακών τροφίμων που συνθέτουν το γιορτινό τραπέζι, ενώ οι αγορές θα γίνονται πλέον μόνο με σταγονόμετρο…
Η Ένωση Καταναλωτών Ελλάδας τα τραπέζια δυο ταχυτήτων
Η Ένωση Καταναλωτών Ελλάδας καλεί τον καταναλωτή πριν αγοράσει :
1. Να ιεραρχίσει τις ανάγκες του, κάνοντας λίστα των απαραίτητων αγορών.
2. Πριν αγοράσει να κάνει επισταμένη σύγκριση τιμών και ποιότητας , σε ομοειδή προϊόντα και να μην διστάζει να επιλέξει ανταγωνιστικό προϊόν, όταν αυτό επιβάλλεται από την σύγκριση.
3. Να μην αγοράζει δύο προϊόντα προσφερόμενα στην τιμή του ενός, χωρίς να σκέφτεται αν μόνο το ένα του είναι χρήσιμο.
4. Να ελέγχει την ημερομηνία λήξης των προϊόντων και να διαβάζει προσεκτικά τις ετικέτες τους που κάτι έχουν να πουν (πλήρη στοιχεία παραγωγού, προέλευση, συστατικά κ.α.).
[irp posts=”92159″ name=”Χριστουγενιάτικο τραπέζι: Πόσο θα κοστίσει φέτος, γαλοπούλα, αρνί, μελομακάρονα …”]
5. Να επιλέγει τα ζωικά προϊόντα που βρίσκονται στις προθήκες –ψυγεία κι όχι αυτά που είναι εκτεθειμένα στα τσιγκέλια,στους πάγκους τα οποία δεν συντηρούνται στη σωστή θερμοκρασία.
6. Να ελέγχει την καθαριότητα του καταστήματος και του προσωπικού, που ασχολείται με ευπαθή προϊόντα (π.χ. ζωικά τρόφιμα,γλυκίσματα κ.α.).
7. Να επιλέγει τις οικονομικότερες προσφορές των super markets γιατί είναι οι πλέον συμφέρουσες, να επιλέγει προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, εκπτωτικά κουπόνια κ.α.
8. Να προσέχει και να υπολογίζει τις ημερομηνίες παραγωγής και διάρκειας συντήρησης τυποποιημένων προϊόντων.
9. Να μην αγοράζει φρούτα και λαχανικά εκτός εποχής , που συνήθως είναι βλαβερά για την υγεία, ακριβά και άνοστα .
10. Και να διαχωρίζει το «πρέπει» από το θέλω δηλαδή το χρήσιμο από το αχρείαστο.