Τρίτη, 20 Μαΐου, 2025
Tilegrafimanews
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ ΝΕΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ – ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ
  • ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • …
    • ΕΘΝΙΚΑ
    • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ-ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    • ΒΙΝΤΕΟ
    • ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ/ΓΛΩΣΣΑ
    • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
    • ΓΥΝΑΙΚΑ – ΟΜΟΡΦΙΑ
    • ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ
    • ΑΡΧΟΝΤΑΡΙΚΙ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ
    • ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
    • Το ΤΗΛΕΓΡΑΦΗΜΑ γράφει…
    • Είπαν στο Τηλεγράφημα…
    • ΠΕΡΙΕΡΓΑ
    • ΕΚΚΛΗΣΙΑ
    • ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑ
    • ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ
    • ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ
    • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
    • ΕΙΠΑΝ
    • //ΜΗΤΕΡΑ ΓΗ//
    • ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ
    • ΤΗΛΕΓΡΑΦΗΜΑ BUSINESS REPORT
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ ΝΕΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ – ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ
  • ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • …
    • ΕΘΝΙΚΑ
    • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ-ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    • ΒΙΝΤΕΟ
    • ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ/ΓΛΩΣΣΑ
    • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
    • ΓΥΝΑΙΚΑ – ΟΜΟΡΦΙΑ
    • ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ
    • ΑΡΧΟΝΤΑΡΙΚΙ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ
    • ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
    • Το ΤΗΛΕΓΡΑΦΗΜΑ γράφει…
    • Είπαν στο Τηλεγράφημα…
    • ΠΕΡΙΕΡΓΑ
    • ΕΚΚΛΗΣΙΑ
    • ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑ
    • ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ
    • ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ
    • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
    • ΕΙΠΑΝ
    • //ΜΗΤΕΡΑ ΓΗ//
    • ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ
    • ΤΗΛΕΓΡΑΦΗΜΑ BUSINESS REPORT
Tilegrafimanews
Αρχική ΕΛΛΑΔΑ ΝΕΑ

EY: Το αυξανόμενο κόστος αγαθών και υπηρεσιών επηρεάζει τις αγοραστικές δυνατότητες και αποφάσεις παγκοσμίως

Newsroom από Newsroom
16/05/2022 18:00
σε ΕΛΛΑΔΑ ΝΕΑ
A A
56
SHARES
119
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Warning: Undefined array key 1 in /var/www/vhosts/tilegrafimanews.gr/staging.tilegrafimanews.gr/wp-content/themes/jnews-child/functions.php on line 184

EY: Η οικονομική αβεβαιότητα και οι αυξημένες τιμές αποθαρρύνουν τους καταναλωτές παγκοσμίως, σύμφωνα με την τελευταία έκδοση της τακτικής έρευνας της EY, Future Consumer Index.

Η ένατη έκδοση της τριμηνιαίας παγκόσμιας έρευνας μεταξύ 18.000 καταναλωτών, διαπιστώνει ότι το αυξανόμενο κόστος αγαθών και υπηρεσιών επηρεάζει τις αγοραστικές δυνατότητες και αποφάσεις του 52% των ερωτηθέντων σε όλον τον κόσμο.

Ενώ, αναπόφευκτα, η άνοδος των τιμών επηρεάζει περισσότερο τα άτομα με χαμηλό εισόδημα (62%), η έρευνα δείχνει ότι και τα άτομα με μεσαίο (48%) και υψηλό εισόδημα (42%) πιέζονται και αυτά. Οι αναπτυσσόμενες οικονομίες αισθάνονται έντονα την πίεση, με το 62% των καταναλωτών που προέρχονται από αυτές, να αναφέρουν ότι η προσιτότητα των τιμών επηρεάζει τις επιλογές τους, σε σύγκριση με το 45% των ερωτηθέντων από τις ανεπτυγμένες αγορές.

Υπό το πρίσμα των σημαντικών πληθωριστικών πιέσεων στις τιμές και την ανησυχία για νέες παραλλαγές του COVID-19, η έρευνα δείχνει ότι οι καταναλωτές θα συνεχίσουν να περιορίζουν την καταναλωτική δαπάνη τους, θα στρέφονται σε φθηνότερες εναλλακτικές λύσεις και θα περιορίζουν τις αγορές μη απαραίτητων αγαθών. Ορισμένα βασικά προϊόντα για τα οποία οι ερωτηθέντες ξοδεύουν λιγότερα, περιλαμβάνουν τα ρούχα (38%), τα είδη καλλωπισμού και τα καλλυντικά (35%), και το αλκοόλ (30%). Παράλληλα, πολλοί αναζητούν ήδη φθηνότερες εναλλακτικές για φρέσκα (20%) και συσκευασμένα τρόφιμα (19%).

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

EY: Επένδυση σε τεχνολογική πλατφόρμα επόμενης γενιάς

EY: Προβληματίζει τους καταναλωτές η αυξημένη χρήση του διαδικτύου στην ζωής τους

Σύμφωνα με την έρευνα, η αβεβαιότητα σχετικά με τη διαχείριση του αυξανόμενου κόστους ζωής, οδηγεί σχεδόν τα δύο τρίτα (60%) των ερωτηθέντων σε διάθεση μεγαλύτερης εξοικονόμησης στο μέλλον, με το 39% να έχουν ήδη θέσει ως στόχο να αποταμιεύουν αντί να ξοδεύουν.

Η έρευνα δείχνει ότι οι καταναλωτές αναζητούν εμπειρίες περισσότερο από ποτέ, καθώς αναπληρώνουν τον χαμένο χρόνο και αναζητούν τρόπους διαφυγής από τις πιέσεις του μετά-πανδημικού κόσμου, με το 45% να αναφέρουν ότι σκοπεύουν να ζήσουν εντονότερα την κάθε στιγμή.

Από τις πέντε βασικές κατηγοριοποιήσεις καταναλωτικών προτεραιοτήτων – «πρώτα ο πλανήτης» (Planet first), «πρώτα η προσιτή τιμή» (Affordability first), «πρώτα η εμπειρία» (Experience first), «πρώτα η υγεία» (Health first) και «πρώτα η κοινωνία» (Society first) – οι εμπειρίες έχουν σημειώσει τη μεγαλύτερη αύξηση, σε διπλάσιο ποσοστό σε σχέση με το 2020, και αποτελούν, σήμερα, την τρίτη μεγαλύτερη προτεραιότητα καταναλωτικών δαπανών, από την τελευταία θέση όπου βρίσκονταν στην αρχή της πανδημίας.

Το 42% του συνόλου των ερωτηθέντων σχεδιάζουν να ξοδέψουν περισσότερα χρήματα σε εμπειρίες τον επόμενο χρόνο. Ωστόσο, το 39% δηλώνουν λιγότερο διατεθειμένοι να αναζητήσουν εμπειρίες έξω από το σπίτι τους. Οι καταναλωτές που θα αναζητήσουν εμπειρίες εκτός σπιτιού, απαιτούν περισσότερα από τα φυσικά καταστήματα, καθώς πάνω από το ένα τρίτο (36%) σχεδιάζουν να επισκέπτονται μόνο καταστήματα που προσφέρουν μία εξαιρετική καταναλωτική εμπειρία.

Σε ό,τι αφορά τις καταναλωτικές αποφάσεις, για δεύτερο συνεχόμενο τρίμηνο, οι περισσότεροι ερωτηθέντες βάζουν τον πλανήτη (26%) πάνω από την οικονομική προσιτότητα (24%) και την εμπειρία (20%).

Οι καταναλωτές επιλέγουν να προβούν σε πιο βιώσιμες αγορές, κάνοντας ό,τι μπορούν για να προστατέψουν το περιβάλλον, με το 56% να αναφέρουν ότι θα δώσουν μεγαλύτερη προσοχή στις περιβαλλοντικές επιπτώσεις των αγορών τους και το 52% να δεσμεύονται να δώσουν μεγαλύτερη προσοχή στον κοινωνικό αντίκτυπό τους. Δύο στους πέντε (42%) δηλώνουν ότι θα αγοράζουν μόνο από brands που ευθυγραμμίζονται με τις αξίες τους, άποψη που συμμερίζεται σε ίδιο ποσοστό και η Generation Z και σε ακόμη υψηλότερο (48%) οι Millennials.

Σχολιάζοντας τα ευρήματα της νέας έκδοσης της έρευνας, ο Θάνος Μαύρος, Εταίρος στο Τμήμα Συμβουλευτικών Υπηρεσιών της EY Ελλάδος και Επικεφαλής Τομέα Καταναλωτικών Προϊόντων και Λιανεμπορίου της EY στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, δήλωσε: «Η συνεχιζόμενη άνοδος των τιμών και η αβεβαιότητα για την πορεία της πανδημίας και τις γεωπολιτικές εξελίξεις, εξακολουθούν να επηρεάζουν τις καταναλωτικές επιλογές. Οι καταναλωτές, βλέποντας την αγοραστική τους δύναμη να μειώνεται, περιορίζουν τις αγορές μη απαραίτητων αγαθών. Συγχρόνως, όμως, αυξάνεται ο αριθμός των καταναλωτών που βάζουν την εμπειρία πάνω από το ίδιο το αγαθό ή την υπηρεσία που αγοράζουν, ενώ η βιωσιμότητα παραμένει κυρίαρχο αγοραστικό κριτήριο. Σε αυτό το ρευστό περιβάλλον, οι επιχειρήσεις παγκοσμίως και στην Ελλάδα, θα πρέπει να προσαρμόσουν τη στρατηγική τους στις διαφορετικές προσδοκίες των καταναλωτών και να παρακολουθούν προσεκτικά την αγορά, για να εντοπίσουν – ή, ακόμη, και να προβλέψουν – τις τάσεις που θα κυριαρχήσουν στο επόμενο διάστημα».


Δείτε επίσης.

Ετικέτες: EY
Προηγούμενο Άρθρο

Δ. Μιχαηλίδου: Κανόνες στις δομές παιδικής προστασίας – Όλοι μαζί παρέχουμε την καλύτερη δυνατή φροντίδα στα παιδιά

Επόμενο Άρθρο

Υπ. Εργασίας: Ρεκόρ εικοσαετίας στο ισοζύγιο της απασχόλησης τον Απρίλιο του 2022

ΣχετικάΆρθρα

EY: Επένδυση σε τεχνολογική πλατφόρμα επόμενης γενιάς

από Newsroom
20/07/2022 | 19:00

EY: Επένδυση άνω του 1 δισ. δολ. σε τεχνολογική πλατφόρμα επόμενης γενιάς για τις ελεγκτικές υπηρεσίες και τις λοιπές υπηρεσίες...

EY: Προβληματίζει τους καταναλωτές η αυξημένη χρήση του διαδικτύου στην ζωής τους

από Newsroom
07/09/2021 | 18:30

EY: Σε έκρηξη της χρήσης του διαδικτύου, κατά τη διάρκεια της πανδημίας του COVID-19 οδήγησε η αυξημένη ανάγκη για ψηφιακές...

EY: Η ταχεία προσαρμογή στην τηλεργασία κατά την πανδημία εξέθεσε τα κενά κυβερνοασφάλειας των επιχειρήσεων παγκοσμίως

από Newsroom
01/09/2021 | 18:00

EY: Η υιοθέτηση της τηλεργασίας και άλλων νέων τρόπων ευέλικτης εργασίας ως αποτέλεσμα της πανδημίας... άφησε τις επιχειρήσεις εκτεθειμένες σε...

EY: Οι ελληνικές επιχειρήσεις «βλέπουν» την κρίση ως ευκαιρία για να πραγματοποιήσουν ένα άλμα προόδου

από Newsroom
31/05/2021 | 16:00

EY: Ενώ περισσότερα από τα μισά ανώτατα στελέχη ελληνικών επιχειρήσεων εκτιμούν ότι τα έσοδα και τα κέρδη δεν θα επιστρέψουν...

Διάκριση της EY για τις υπηρεσίες ανθρώπινου δυναμικού

από Newsroom
03/02/2021 | 16:30

Η HFS Research ανακήρυξε την EY ως τον κορυφαίο πάροχο υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού παγκοσμίως, στην έκθεσή της, Employee Experience Services...

Η πανδημία του κορονοϊού έπληξε τις εφοδιαστικές αλυσίδες παγκοσμίως σύμφωνα μα έρευνα της EY

από Newsroom
11/01/2021 | 17:30

Κορωνοϊός: Σχεδόν τρεις στις τέσσερις εφοδιαστικές αλυσίδες (72%) έπληξε η πανδημία με μόλις 11% των επιχειρήσεων να δηλώνουν ότι παρατήρησαν...

Load More
Επόμενο Άρθρο

Υπ. Εργασίας: Ρεκόρ εικοσαετίας στο ισοζύγιο της απασχόλησης τον Απρίλιο του 2022


ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

    tilegrafima-logo

    Το ενημερωτικό site tilegrafimanews.gr είναι ένας ειδησεογραφικός ιστότοπος με βασικό χαρακτηριστικό του, την εγκυρότητα της είδησης και έτσι έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη του διαδικτυακού κοινού καθώς συνολικά το έχουν επισκεφτεί πάνω από 3 εκατομμύρια χρηστών. Η καθημερινή επισκεψιμότητα επιβραβεύει την προσπάθεια όλης της δημοσιογραφικής ομάδας μας.

    Τηλεγράφημα Αριθμός μέλους - Μητρώο online media: 12528 Υπουργείο Ψηφιακής πολιτικής, τηλεπικοινωνιών και ενημέρωσης - Γενική γραμματεία ενημέρωσης και επικοινωνίας

    ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

    • ΕΛΛΑΔΑ ΝΕΑ
    • HOT NEWS
    • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ – ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    About Us

    Πρόσθεσε το μπάνερ μας Google+

    Όροι χρήσης

    Επικοινωνία

    Διαφημιστείτε στο tilegrafimanews.gr

    RSS feed

    ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΤΙΚΕΤΕΣ

    News OAED.GR ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΝΕΑ ΑΣΕΠ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΟΡΤΗ ΣΗΜΕΡΑ ΔΙΕΘΝΗ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ ΕΦΚΑ Ελλάδα ΚΟΡΟΝΟΙΟΣ Μητσοτάκης ΝΕΑ ΟΑΕΔ ΟΠΕΚΕΠΕ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΝΕΑ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ ΣΥΡΙΖΑ Συντάξεις ΤΟΥΡΚΙΑ Τσίπρας επιδόματα καιρός σαν σήμερα
    • About Us
    • All categories
    • Newsletter
    • tags
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • Όλες οι ειδήσεις
    • Όροι και προϋποθέσεις για την ανάρτηση σχολίων
    • Όροι χρήσης
    • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

    © 2015 - 2022 tilegrafimanews.gr | Produced by etouch

    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΛΛΑΔΑ ΝΕΑ
    • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
      • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
      • ΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ – ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ
    • ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΝΕΑ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
    • …
      • ΕΘΝΙΚΑ
      • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
      • ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ-ΑΣΦΑΛΕΙΑ
      • ΒΙΝΤΕΟ
      • ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΑ
      • ΙΣΤΟΡΙΑ/ΓΛΩΣΣΑ
      • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
      • ΓΥΝΑΙΚΑ – ΟΜΟΡΦΙΑ
      • ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ
      • ΑΡΧΟΝΤΑΡΙΚΙ
      • ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ
      • ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
      • ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ
      • ΜΟΥΣΙΚΗ
      • Το ΤΗΛΕΓΡΑΦΗΜΑ γράφει…
      • Είπαν στο Τηλεγράφημα…
      • ΠΕΡΙΕΡΓΑ
      • ΕΚΚΛΗΣΙΑ
      • ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑ
      • ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ
      • ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ
      • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
      • ΕΙΠΑΝ
      • //ΜΗΤΕΡΑ ΓΗ//
      • ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ
      • ΤΗΛΕΓΡΑΦΗΜΑ BUSINESS REPORT

    © 2015 - 2022 tilegrafimanews.gr | Produced by etouch

    Μάθε πρώτος τα νέα μας, κάνε κλικ στο Share εικονίδιο και επέλεξε Το προσθήκη στην αρχική σελίδα Έπειτα άνοιξε την εφαρμογή .