Warning: Undefined array key 1 in /var/www/vhosts/tilegrafimanews.gr/staging.tilegrafimanews.gr/wp-content/themes/jnews-child/functions.php on line 184
Νίκος Φίλης: «Σχέδια για εκτεταμένες προβοκάτσιες που απεργάζονται οι αστυνομικές αρχές σε συνεργασία με συγκεκριμένη μερίδα του ακροδεξιού και φιλοκυβερνητικού καθηγητικού κατεστημένου», καταγγέλλει ο τομεάρχης Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Νίκος Φίλης με αφορμή τα πρόσφατα επεισόδια στο ΑΠΘ.
Στην ανακοίνωσή του αναφέρει:«Από πέρυσι και με ευθύνη της κυβέρνησης και των Πρυτανικών Αρχών, το ΑΠΘ έχει μετατραπεί σε πεδίο συγκρούσεων, αυταρχισμού και επιβολής της γυμνής βίας. Με εντολές κυβερνητικών παραγόντων, με χειρισμούς του Πρύτανη των ΜΑΤ που ρίχνουν λάδι στη φωτιά και με πρόσχημα το επί 35ετία λησμονημένο “Στέκι του Βιολογικού”, την καταστροφή του και τη μετατροπή του σε Βιβλιοθήκη, έχει στηθεί στη Θεσσαλονίκη μία βεντέτα προκλήσεων που έχουν ως στόχο τη “νομιμοποίηση” στα μάτια της κοινής γνώμης της αποτρόπαιης ιδέας να εγκατασταθεί Πανεπιστημιακή Αστυνομία.
Πρόκειται για το δεύτερο γύρο του ίδιου έργου που πέρυσι κατέβασε με κρότο το φοιτητικό κίνημα και οι δημοκράτες πανεπιστημιακοί με τις κινητοποιήσεις τους. Αμετανόητη η κυβέρνηση ακολουθεί τις ίδιες μεθόδους που είχε χρησιμοποιήσει ο κ. Χρυσοχοΐδης, στην περσινή κατάληψη. Η Αστυνομία εκμεταλλευόμενη την ένταση και βίαιες ενέργειες για την αναδιαμόρφωση του χώρου που φιλοξενούσε το “Στέκι”, εισβάλει στους Πανεπιστημιακούς χώρους, ρίχνει χημικά εν ώρα μαθημάτων και βιαιοπραγεί άγρια απέναντι σε φοιτητές. Εικόνες στα όρια του βασανισμού νέων παιδιών κατακλύζουν το διαδίκτυο και δημιουργούν συνειρμούς με την Τουρκία του Ερντογάν και τη Ρωσία του Πούτιν».
Συνεχίζοντας καταδικάζει « την αστυνομική βία, τις προκλήσεις, τη ρίψη χημικών καθώς και την καταστροφή δημόσιας περιουσίας που πραγματοποιούν ομάδες ξένες προς το φοιτητικό κίνημα», και καταλήγει: «οι φοιτητές και οι καθηγητές τους θα σπάσουν το φαύλο κύκλο της βίας και της αστυνομοκρατίας. Θα προστατεύσουν το Πανεπιστήμιο ως χώρο Δημοκρατίας, Γνώσης, Έρευνας και ελεύθερης διακίνησης των ιδεών».