Επιστολή στο προσωπικό της Eurobank, με την οποία εκφράζει τις ευχαριστίες του, ιδίως σε αυτούς που εργάζονται με φυσική παρουσία στα υποκαταστήματα, απέστειλε ο διευθύνων σύμβουλος της τράπεζας, Φωκίων Καραβίας.
«Οι εργαζόμενοι στον τομέα της τεχνολογικής υποστήριξης δουλεύουν ακατάπαυστα έχουν πετύχει κάτι που χθες ακόμη θα έμοιαζε αδύνατο: να υποστηρίξουν τη δυνατότητα τηλεργασίας για σχεδόν 4.000 συναδέλφους μας. Έφτιαξαν πρακτικά έναν ψηφιακό τραπεζικό οργανισμό σε μηδενικό χρόνο και στις συνθήκες, αντικειμενικές και ψυχικές, που όλοι γνωρίζουμε. Εξίσου μεγάλο είναι το «ευχαριστώ» που τους αξίζει», τονίζει ο κ. Καραβίας.
Η επιστολή του κ. Φ. Καραβία στους εργαζομένους της Eurobank:
Αγαπητοί Συνάδελφοι,
Την ώρα της ευθύνης και της προσφοράς η σκέψη μας είναι με εκείνους που δίνουν τη μάχη στην πρώτη γραμμή. Έτσι και τώρα, αναλογιζόμαστε, πριν από όλους, τους γιατρούς και το νοσηλευτικό προσωπικό που στέκουν δίπλα στους συμπολίτες μας που έχουν ανάγκη από περίθαλψη. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να τους παρέχουμε όλα τα διαθέσιμα μέσα και γι’ αυτό ανακοινώσαμε, όπως ξέρετε, την προσφορά νοσοκομειακού εξοπλισμού και υλικού που μας πρότειναν οι αρμόδιες υγειονομικές αρχές.
Στην πρώτη γραμμή, όμως, βρίσκονται και όσοι διατηρούν ζωντανές τις βασικές λειτουργίες και υποδομές της χώρας. Ανάμεσά τους κατεξοχήν οι συνάδελφοί μας που κρατούν ανοιχτά τα καταστήματα του δικτύου της Eurobank. Έχουμε πάρει όλα τα επιβεβλημένα μέτρα για την προστασία τους κατά την επαφή με το κοινό, όπως και για την ελαχιστοποίηση των συναλλαγών με φυσική παρουσία, με την παροχή ηλεκτρονικών εναλλακτικών δυνατοτήτων στους πελάτες μας. Θέλω πραγματικά να απευθύνω ένα βαθύ και ειλικρινές «ευχαριστώ» εκ μέρους της Τράπεζας, όλης της Διοίκησης αλλά και προσωπικά, σε όλους εσάς που πηγαίνετε κάθε μέρα στη δουλειά στο δίκτυό μας και εξυπηρετείτε τους πελάτες μας. Όλοι καταλαβαίνουμε πόσο κρίσιμο για την οικονομία και την κοινωνία είναι να παραμείνουν σε λειτουργία, σύμφωνα με τις οδηγίες των αρμόδιων αρχών, τα καταστήματα των τραπεζών.
Πολλές ακόμη λειτουργίες της Τράπεζας επιβάλλουν αυτή την ώρα ξεχωριστή προσπάθεια από συναδέλφους μας. Οι εργαζόμενοι στον τομέα της τεχνολογικής υποστήριξης δουλεύουν ακατάπαυστα – και όχι μόνον από το σπίτι. Έχουν πετύχει κάτι που χθες ακόμη θα έμοιαζε αδύνατο: να υποστηρίξουν τη δυνατότητα τηλεργασίας για σχεδόν 4.000 συναδέλφους μας. Έφτιαξαν πρακτικά έναν ψηφιακό τραπεζικό οργανισμό σε μηδενικό χρόνο και στις συνθήκες, αντικειμενικές και ψυχικές, που όλοι γνωρίζουμε. Εξίσου μεγάλο είναι το «ευχαριστώ» που τους αξίζει.
Το ίδιο, ασφαλώς, ισχύει για τα στελέχη του τομέα ανθρώπινου δυναμικού, που προσάρμοσαν τις λειτουργίες μας σε ελάχιστο χρόνο, για τους συναδέλφους στην οργάνωση και σε όλες τις κεντρικές υπηρεσίες που υποστηρίζουν κάθε στιγμή τις εργασίες της Τράπεζας, και, βέβαια, σε όλους σας που συνεχίζετε να εξυπηρετείτε απρόσκοπτα όλους τους πελάτες μας, επιχειρήσεις και νοικοκυριά, μέσω φυσικών ή εναλλακτικών δικτύων. Μέχρι τώρα το έχουμε πετύχει και είμαι βέβαιος πως θα το πετύχουμε έως το τέλος. Θέλω να γνωρίζετε πως η προσφορά όλων και η προσφορά του καθενός ξεχωριστά και πιάνει τόπο και αναγνωρίζεται από τον Οργανισμό μας.
Στις σημερινές συνθήκες η συνέχιση της δουλειάς μας είναι κοινωνικό καθήκον και έμπρακτη αλληλεγγύη. Θα ανταποκριθούμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.