Παρασκευή, 4 Ιουλίου, 2025
Tilegrafimanews
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ ΝΕΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ – ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ
  • ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • …
    • ΕΘΝΙΚΑ
    • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ-ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    • ΒΙΝΤΕΟ
    • ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ/ΓΛΩΣΣΑ
    • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
    • ΓΥΝΑΙΚΑ – ΟΜΟΡΦΙΑ
    • ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ
    • ΑΡΧΟΝΤΑΡΙΚΙ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ
    • ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
    • Το ΤΗΛΕΓΡΑΦΗΜΑ γράφει…
    • Είπαν στο Τηλεγράφημα…
    • ΠΕΡΙΕΡΓΑ
    • ΕΚΚΛΗΣΙΑ
    • ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑ
    • ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ
    • ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ
    • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
    • ΕΙΠΑΝ
    • //ΜΗΤΕΡΑ ΓΗ//
    • ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ
    • ΤΗΛΕΓΡΑΦΗΜΑ BUSINESS REPORT
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ ΝΕΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ – ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ
  • ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • …
    • ΕΘΝΙΚΑ
    • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ-ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    • ΒΙΝΤΕΟ
    • ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ/ΓΛΩΣΣΑ
    • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
    • ΓΥΝΑΙΚΑ – ΟΜΟΡΦΙΑ
    • ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ
    • ΑΡΧΟΝΤΑΡΙΚΙ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ
    • ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
    • Το ΤΗΛΕΓΡΑΦΗΜΑ γράφει…
    • Είπαν στο Τηλεγράφημα…
    • ΠΕΡΙΕΡΓΑ
    • ΕΚΚΛΗΣΙΑ
    • ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑ
    • ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ
    • ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ
    • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
    • ΕΙΠΑΝ
    • //ΜΗΤΕΡΑ ΓΗ//
    • ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ
    • ΤΗΛΕΓΡΑΦΗΜΑ BUSINESS REPORT
Tilegrafimanews
Αρχική ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ποιοι θα κερδίσουν και ποιοι θα χάσουν από τα νέα τέλη κυκλοφορίας

Newsroom από Newsroom
23/09/2016 14:51
σε ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
A A
50
SHARES
107
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Σε νέες αλλαγές για τα τέλη κυκλοφορίας προσανατολίζεται η κυβέρνηση και συγκεκριμένα το υπουργείο Οικονομικών και κάθε αλλαγή σίγουρα δεν είναι για καλό.

Πολλοί ιδιοκτήτες οχημάτων θα λάβουν “φουσκωμένο” ειδοποιητήριο, ενώ κάποιοι άλλοι, λιγότεροι, θα δούν μειώσεις. Στο στόχαστρο μπαίνουν κυρίως όσοι έχουν αυτοκίνητα χρονολογίας πρίν το 2006.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Audi: Ρεκόρ πωλήσεων σε παγκόσμιο επίπεδο το 2017

Παραμονή Πρωτοχρονιάς: Η Google αποχαιρετά το 2017

Ο στόχος του υπουργείου Οικονομικών είναι διπλός καθώς με τα νέα Τέλη Κυκλοφορίας 2017 θα επιχειρήσουν να «δελεάσουν» τους περίπου 1 εκατ. ιδιοκτήτες αυτοκινήτων να τα επαναφέρουν στην κυκλοφορία από την «ακινησία», ενώ από την άλλη μεριά να πληρώνουν περισσότερα χρήματα οι ιδιοκτήτες ακριβών αυτοκινήτων που ξεφεύγουν από την «τσιμπίδα» της εφορίας…

Σύμφωνα με πληροφορίες το οικονομικό επιτελείο εξετάζει την μείωση σε ποσοστό από 5% έως και 40% στα Τέλη Κυκλοφορίας των αυτοκινήτων με 1η Άδεια Κυκλοφορίας πριν τις 31/12/2006.

Την επέκταση των Τελών Κυκλοφορίας με βάση τις εκπομπές CO2 στα αυτοκίνητα με 1η Άδεια Κυκλοφορίας από την 1η/1/2007 αλλά και αναπροσαρμογές στα ποσά που αναλογούν ανά κατηγορία εκπομπών ρύπων.

Ειδικότερα τα Τέλη Κυκλοφορίας των αυτοκινήτων που υπολογίζονται με βάση τον κυβισμό του κινητήρα για το 2016 ήταν τριών ταχυτήτων καθώς υπήρχαν διαφορετικές χρεώσεις ανάλογα με την 1η Άδεια Κυκλοφορίας του οχήματος.

Τα Τέλη Κυκλοφορίας 2016 για οχήματα με 1η Άδεια Κυκλοφορίας έως 31/12/2000 κυμαίνονταν από 25 έως και 1.230 ευρώ.

Διαβάστε εδώ: Οι Έλληνες δουλεύουν επτά μήνες «εθελοντές» για τη συντήρηση του κράτους

Στα αυτοκίνητα με 1η Άδεια Κυκλοφορίας από 1/1/2001 έως και 31/12/2005 τα Τέλη Κυκλοφορίας 2016 αυξάνονται λίγο στις κατηγορίες αυτοκινήτων με κινητήρες από 2 λίτρα και άνω και ανέρχονταν από 630 έως και 1.260 ευρώ.

Στα οχήματα με 1η Άδεια Κυκλοφορίας από 1/1/2006 έως 31/10/2010 τα Τέλη Κυκλοφορίας ήταν ακριβότερα στα αυτοκίνητα με κινητήρες από 1.358 κ.εκ. και άνω και ανέρχονταν από 255 έως και 1.380 ευρώ.

Στα υπόλοιπα αυτοκίνητα με 1η Άδεια Κυκλοφορίας από 1/11/2010 τα Τέλη Κυκλοφορίας υπολογίζονταν με τους ρύπους και το κόστος ανά γραμμάριο ανέρχονταν από 0,90 έως και 3,72 ευρώ.

Σύμφωνα με το σχέδιο που επεξεργάζεται το οικονομικό επιτελείο τα Τέλη Κυκλοφορίας 2017 με βάσει τον κυβισμό του κινητήρα θα μειωθούν σε ποσοστό από 5% έως και 50% με στόχο την επανακυκλοφορία των αυτοκινήτων που βρίσκονται σε φορολογική «ακινησία» ή κινούνται παράνομα χωρίς οι ιδιοκτήτες τους να καταβάλουν Τέλη Κυκλοφορίας.

Σε σύνολο περίπου 1 εκατ. οχημάτων που βρίσκονται σε φορολογική «ακινησία» μόλις τα 50.000 οχήματα έχουν ηλικία από 0 έως και 5 έτη ενώ όλα τα υπόλοιπα έχουν ηλικία από 6 έως και πάνω από 20 χρόνια. Μάλιστα τα αυτοκίνητα που έχουν κατατεθειμένες πινακίδες κυκλοφορίας με ηλικία άνω των 20 ετών υπερβαίνουν τις 400.000 μονάδες.

Οι εκπτώσεις που επεξεργάζεται το οικονομικό επιτελείο στα Τέλη Κυκλοφορίας με βάσει τον κυβισμό θα είναι μικρές στα οχήματα με κινητήρες έως και 1.800 κ.εκ. και θα αγγίζουν το 50% στα αυτοκίνητα με κινητήρες μεγάλου κυβισμού.

Ειδικότερα στα αυτοκίνητα με κινητήρες έως 1.357 κ.εκ. το οικονομικό επιτελείο δεν προτίθεται να αλλάξει κάτι στο ύψος των Τελών Κυκλοφορίας 2017 τα οποία ανέρχονται από 22 έως και 135 ευρώ. Ο λόγος που το οικονομικό επιτελείο δεν θέλει να αλλάξει κάτι στα συγκεκριμένα Τέλη Κυκλοφορίας έχει να κάνει με το αριθμό των οχημάτων που κυκλοφορούν και καταβάλουν Τέλη ο οποίος ξεπερνά τα 2,2 εκατ. αυτοκίνητα!

Στην αμέσως επόμενη κατηγορία των οχημάτων με κινητήρες από 1.358 έως και 1.548 κ.εκ. το κόστος των Τελών ανέρχονταν από 225 έως 255 ευρώ. Το οικονομικό επιτελείο προσανατολίζεται να υπάρχει έκπτωση 5% οπότε το τελικό ποσό να κυμανθεί μεταξύ 213 έως 242 ευρώ. Ο αριθμός των αυτοκινήτων που ανήκουν στην συγκεκριμένη κατηγορία και οι ιδιοκτήτες τους καταβάλουν Τέλη Κυκλοφορίας ανέρχονται σε περίπου 900.000 οχήματα.

Στην αμέσως επόμενη κατηγορία οχημάτων με κινητήρες από 1.549 έως και 1.928 κ.εκ. τα Τέλη Κυκλοφορίας 2016 ανέρχονταν από 250 έως και 320 ευρώ. Το οικονομικό επιτελείο εξετάζει τη μείωση των Τελών Κυκλοφορίας 2017 σε ποσοστό έως και 10% με αποτέλεσμα το ύψος το Τελών για την επόμενη χρονιά να ανέρχεται από 225 έως και 288 ευρώ.

Οι μεγάλες εκπτώσεις σύμφωνα με το σχέδιο του υπουργείου Οικονομικών έρχονται στα αυτοκίνητα με κινητήρες από 2 λίτρα και άνω.

Ειδικότερα στα οχήματα με κινητήρες από 1.929 έως και 2.357 κ.εκ. τα Τέλη Κυκλοφορίας 2016 κυμάνθηκαν από 615 έως και 690 ευρώ. Σύμφωνα με το νέο σχέδιο τα Τέλη Κυκλοφορίας για τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα αναμένεται να κυμανθεί από 492 έως και 552 ευρώ.

Στα αυτοκίνητα με κινητήρες από 2.358 έως και 3.000 κ.εκ. τα Τέλη Κυκλοφορίας 2016 ανήλθαν μεταξύ 820 έως και 920 ευρώ. Σύμφωνα με το νέο σχέδιο τα Τέλη Κυκλοφορίας 2017 στα συγκεκριμένα ΙΧ θα κυμανθούν από 580 έως και 644 ευρώ.

Στα ΙΧ με κινητήρες από 3.001 έως και 4.000 κ.εκ. τα Τέλη κυκλοφορίας 2016 ανήλθαν μεταξύ 1.025 έως και 1.150 ευρώ. Σύμφωνα με το νέο σχέδιο τα Τέλη Κυκλοφορίας 2017 θα κυμανθούν μεταξύ 666 έως και 750 ευρώ.

Στην τελευταία κατηγορία που αφορά αυτοκίνητα με κινητήρες από 4.001 κ.εκ. και άνω τα Τέλη Κυκλοφορίας 2016 ανήλθαν από 1.230 έως και 1.380 ευρώ. Σύμφωνα με το νέο σχέδιο τα Τέλη Κυκλοφορίας 2017 θα κυμανθούν μεταξύ 740 έως και 830 ευρώ.

Να υπενθυμίσουμε πως οι τα οχήματα με κινητήρες από 2 λίτρα και άνω που κυκλοφορούν και οι ιδιοκτήτες του καταβάλουν Τέλη Κυκλοφορίας ανέρχονται σε περίπου 82.000.

Τέλη Κυκλοφορίας με βάση τους ρύπους στα ΙΧ με 1η άδεια από 1/1/2007

Στην τελική ευθεία βρίσκεται ο σχεδιασμός του οικονομικού επιτελείου για τα Τέλη Κυκλοφορίας 2017 με βάση τις εκπομπές CO2 τα οποία θα αλλάξουν ριζικά.

Ειδικότερα τo αρχικό το αρχικό σχέδιο για τα Τέλη Κυκλοφορίας 2017 της Ειδικής Επιτροπής που έχει συσταθεί από το υπουργείο Οικονομικών και ασχολείται με την φορολογία στα αυτοκίνητα καθώς η επέκταση των Τελών Κυκλοφορίας με βάση τις εκπομπές CO2 σε οχήματα με 1η Άδεια από την 1η/1/2003 βρήκε αντίθετους τόσο τους εισαγωγείς και εμπόρους όσο και στελέχη του οικονομικού επιτελείου καθώς εκτιμούν πως θα έχει τα αντίθετα από τα προσδοκώμενα αποτελέσματα.

Ειδικότερα, το οικονομικό επιτελείο έδωσε σαφείς εντολές στην Ειδική Επιτροπή για περιορισμό της επέκτασης των Τελών Κυκλοφορίας με βάση τις εκπομπές CO2 σε αυτοκίνητα που έχουν κυκλοφορήσει για πρώτη φορά από την 1η/1/2007 αντί της 1ης/1/2003 περιορίζοντας τον αριθμό των ιδιοκτητών αυτοκινήτων που θα επηρεαστούν σε πάνω από 1 εκατ. από 3 εκατ. που περιελάμβανε το αρχικό σχέδιο.

Μάλιστα στο στόχαστρο αρκετών μελών του οικονομικού επιτελείου έχει εισέλθει η Ειδική Επιτροπή που έχει συσταθεί από το υπουργείο Οικονομικών καθώς το απέτυχε παταγωδώς το πρώτο επίτευγμά της που αφορά στο νέο τρόπο υπολογισμού του Τέλους Ταξινόμησης που είχε ως αποτέλεσμα το «πάγωμα» των εκτελωνισμών καινούριων και εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων αλλά και των δημοσίων εσόδων!

Ωστόσο η επέκταση των Τελών Κυκλοφορίας σε αυτοκίνητα με 1η Άδεια Κυκλοφορίας από την 1η/1/2007 εγκυμονεί κινδύνους καθώς τότε τα αυτοκίνητα που παράγονταν σε ήταν και τόσο «καθαρά» σε σχέση με τα τωρινά με αποτέλεσμα κάποιοι να δουν τα Τέλη Κυκλοφορίας του 2017 να ανέρχονται σε απίστευτα υψηλά επίπεδα ακόμη και αν πλήρωναν χαμηλά ποσά λόγω του κυβισμού του κινητήρα.

Ειδικότερα σε αυτοκίνητο με 1η Άδεια Κυκλοφορίας το 2007 και κυβισμό 1,3 λίτρου τα Τέλη Κυκλοφορίας 2016 ανέρχονταν σε μόλις 135 ευρώ ενώ με βάση τις εκπομπές ρύπων τα Τέλη Κυκλοφορίας 2017 ανέρχονται σε 426.3 ευρώ! Η αύξηση υπολογίζεται σε 215,7%!

Όσον αφορά στα ποσά που απορρέουν τα Τέλη Κυκλοφορίας με βάση τις εκπομπές CO2 ανέρχονται από 0,90 ευρώ έως και 3,72 ευρώ ανά γραμμάριο ανάλογα με τις συνολικές εκπομπές ρύπων. Ωστόσο στο στόχαστρο του οικονομικού επιτελείου έχουν εισέλθει τα αυτοκίνητα με εκπομπές κάτω των 90 γρ. CO2 των οποίων τα Τέλη Κυκλοφορίας του 2016 ήταν «μηδενικά» και εξετάζεται το όριο των «μηδενικών» Τελών να μειωθεί στα 85 ή 80 γραμμάρια CO2. Παράλληλα αυξήσεις εξετάζονται στους συντελεστές των ποσών για εκπομπές CO2 από 161 γρ. CO2 και άνω…

Τεκμήρια – Φόρος Πολυτελούς Διαβίωσης

Ένα ακόμη πεδίο που το οικονομικό επιτελείο θα αλλάξει ριζικά τα δεδομένα αφορά στα Τεκμήρια Διαβίωσης και κατ’ επέκταση στο Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης.

Ειδικότερα το ΥΠΟΙΚ εξετάζει να αποσυνδέσει τα τεκμήρια διαβίωσης από τον κυβισμό του οχήματος και να τον συνδέσει με την Αξία Λιανικής των οχημάτων.

Σύμφωνα με πληροφορίες τα τεκμήρια διαβίωσης είναι «τσουχτερά» για αυτοκίνητα με Αξία Λιανικής προ Φόρων πάνω από 17.000 ευρώ όπως επίσης και το Φόρος Πολυτελούς Διαβίωσης ο οποίος αναμένεται να κυμανθεί μεταξύ 3-5% ενώ στα αυτοκίνητα με Αξίες Λιανικής προ Φόρων πάνω από 20.001 ευρώ το ποσοστό εξετάζεται να ανέλθει μεταξύ 8-10%.

Επίσης στο «στόχαστρο» του ΥΠΟΙΚ έχουν εισέλθει και τα εταιρικά αυτοκίνητα, όσον αφορά στο Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης τα οποία μέχρι σήμερα σε ένα στόλο οχημάτων που διαθέτει μια εταιρεία επιβάλλεται ο συγκεκριμένος φόρος μόνο σε ένα από οχήματα που διαθέτει τον μεγαλύτερο κυβισμό και όχι στο σύνολο των οχημάτων που κανονικά θα έπρεπε να επιβάλλεται Φόρος Πολυτελούς Διαβίωσης.

Οσον αφορά στις μειώσεις των ποσών τόσο για τα Τεκμήρια Διαβίωσης όσο και για το Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης το οικονομικό επιτελείο εξετάζει να μειώνεται κάθε χρόνο σε ποσοστό από 10% έως και 20% ανάλογα με την Αξία Λιανικής και σε βάθος 5ετίας ή 8ετίας να μην επιβάλλεται.


Δείτε επίσης.

Ετικέτες: 2017αλλαγέςαύξησηοικονομίατέλη κυκλοφορίαςΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝφόρος
Προηγούμενο Άρθρο

Τι καιρό θα κάνει αύριο Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου 2016

Επόμενο Άρθρο

Καθησυχάζει το ΙΚΑ για τις συντάξεις

ΣχετικάΆρθρα

Κ. Χατζηδάκης: Και το 2024 με την ίδια δημοσιονομική πολιτική, φιλοαναπτυξιακές ρυθμίσεις και δίκαιη κοινωνική πολιτική

από TechTeam
23/01/2024 | 04:58

Τους τρεις άξονες της οικονομικής πολιτικής για το τρέχον έτος, ανέπτυξε ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Κωστής Χατζηδάκης, σε...

Τέλη κυκλοφορίας 2024: Πώς μπορείτε να κάνετε την πληρωμή – Ποια είναι τα πρόστιμα

από TechTeam
21/01/2024 | 08:00

Στις 29 Φεβρουαρίου λήγει η προθεσμία για την πληρωμή των τελών κυκλοφορίας 2024, ενώ έχει πλέον αλλάξει και το σύστημα...

Προβλέψεις για υπεραπόδοση της ελληνικής οικονομίας το 2024 σε σχέση με την Ευρωζώνη

από TechTeam
02/01/2024 | 11:12

Το 2024 αναμένεται να είναι μία μεταβατική χρονιά για την οικονομία της Ευρωζώνης, με τον πληθωρισμό να υποχωρεί σημαντικά και...

Φορολογία: Αυτές είναι οι 15 βασικές αλλαγές

από TechTeam
01/01/2024 | 18:01

Ριζικές ανατροπές στον τρόπο φορολόγησης μισθωτών, συνταξιούχων, αγροτών και αυτοαπασχολουμένων, στον τρόπο διενέργειας συναλλαγών και στον τρόπο πραγματοποίησης των φορολογικών...

ΕΚΤΑΚΤΟ – «Τριετίες»: Πως θα δοθούν αυξήσεις έως 30% στους αμειβόμενους με τον κατώτατο μισθό στον ιδιωτικό τομέα το 2024

από TechTeam
26/12/2023 | 19:22

«Τριετίες»: Πως θα δοθούν αυξήσεις έως 30% στους αμειβόμενους με τον κατώτατο μισθό στον ιδιωτικό τομέα το 2024 Αντίστροφη μέτρηση...

epa08324062 A view of EU flags next to the European Council in Brussels, Belgium, 26 March 2020. EU leaders will debate the coordination of EU efforts to tackle the Covid-19 epidemic, as well as other issues, including foreign affairs, digital policy and enlargement. EPA/STEPHANIE LECOCQ

Τριπλή ανάσα για την ελληνική οικονομία από τους νέους δημοσιονομικούς κανόνες ΕΕ

από TechTeam
26/12/2023 | 11:52

Στην Ευρώπη μπορεί να καθυστερούν, ωστόσο, ακόμη και στο παρά πέντε βρίσκουν την «χρυσή τομή», κάτι που συνέβη και αυτή...

Load More
Επόμενο Άρθρο

Καθησυχάζει το ΙΚΑ για τις συντάξεις


ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

    tilegrafima-logo

    Το ενημερωτικό site tilegrafimanews.gr είναι ένας ειδησεογραφικός ιστότοπος με βασικό χαρακτηριστικό του, την εγκυρότητα της είδησης και έτσι έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη του διαδικτυακού κοινού καθώς συνολικά το έχουν επισκεφτεί πάνω από 3 εκατομμύρια χρηστών. Η καθημερινή επισκεψιμότητα επιβραβεύει την προσπάθεια όλης της δημοσιογραφικής ομάδας μας.

    Τηλεγράφημα Αριθμός μέλους - Μητρώο online media: 12528 Υπουργείο Ψηφιακής πολιτικής, τηλεπικοινωνιών και ενημέρωσης - Γενική γραμματεία ενημέρωσης και επικοινωνίας

    ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

    • ΕΛΛΑΔΑ ΝΕΑ
    • HOT NEWS
    • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ – ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    About Us

    Πρόσθεσε το μπάνερ μας Google+

    Όροι χρήσης

    Επικοινωνία

    Διαφημιστείτε στο tilegrafimanews.gr

    RSS feed

    ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΤΙΚΕΤΕΣ

    News OAED.GR ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΝΕΑ ΑΣΕΠ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΟΡΤΗ ΣΗΜΕΡΑ ΔΙΕΘΝΗ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ ΕΦΚΑ Ελλάδα ΚΟΡΟΝΟΙΟΣ Μητσοτάκης ΝΕΑ ΟΑΕΔ ΟΠΕΚΕΠΕ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΝΕΑ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ ΣΥΡΙΖΑ Συντάξεις ΤΟΥΡΚΙΑ Τσίπρας επιδόματα καιρός σαν σήμερα
    • About Us
    • All categories
    • Newsletter
    • tags
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • Όλες οι ειδήσεις
    • Όροι και προϋποθέσεις για την ανάρτηση σχολίων
    • Όροι χρήσης
    • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

    © 2015 - 2022 tilegrafimanews.gr | Produced by etouch

    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΛΛΑΔΑ ΝΕΑ
    • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
      • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
      • ΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ – ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ
    • ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΝΕΑ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
    • …
      • ΕΘΝΙΚΑ
      • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
      • ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ-ΑΣΦΑΛΕΙΑ
      • ΒΙΝΤΕΟ
      • ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΑ
      • ΙΣΤΟΡΙΑ/ΓΛΩΣΣΑ
      • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
      • ΓΥΝΑΙΚΑ – ΟΜΟΡΦΙΑ
      • ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ
      • ΑΡΧΟΝΤΑΡΙΚΙ
      • ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ
      • ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
      • ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ
      • ΜΟΥΣΙΚΗ
      • Το ΤΗΛΕΓΡΑΦΗΜΑ γράφει…
      • Είπαν στο Τηλεγράφημα…
      • ΠΕΡΙΕΡΓΑ
      • ΕΚΚΛΗΣΙΑ
      • ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑ
      • ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ
      • ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ
      • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
      • ΕΙΠΑΝ
      • //ΜΗΤΕΡΑ ΓΗ//
      • ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ
      • ΤΗΛΕΓΡΑΦΗΜΑ BUSINESS REPORT

    © 2015 - 2022 tilegrafimanews.gr | Produced by etouch

    Μάθε πρώτος τα νέα μας, κάνε κλικ στο Share εικονίδιο και επέλεξε Το προσθήκη στην αρχική σελίδα Έπειτα άνοιξε την εφαρμογή .