Υπουργείο Παιδείας: Μετά από σχετική πρόταση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), η υφυπουργός Παιδείας αρμόδια για θέματα Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Σοφία Ζαχαράκη, υπέγραψε εγκύκλιο, με βάση την οποία από φέτος και στο εξής δεν θα υλοποιείται η Θεματική Εβδομάδα στα Γυμνάσια.
Αντίστοιχα θέματα, ωστόσο, με τα οποία καταπιάνονταν οι μαθητές κατά τη Θεματική Εβδομάδα αναμένεται να ενταχθούν με πρόγραμμα και οργανωμένη ύλη από την ερχόμενη σχολική χρονιά πιλοτικά. Όπως αναφέρει σε σχετική ανακοίνωση η υπουργός Παιδείας, τις προσεχείς ημέρες το ΙΕΠ θα δημοσιεύσει ανοιχτή πρόσκληση υποβολής εκπαιδευτικών προγραμμάτων και εκπαιδευτικού υλικού για όλες τις επιμέρους νέες θεματικές, οι οποίες θα οργανώνονται σε 4 βασικούς θεματικούς πυλώνες, προκειμένου να υλοποιηθεί η πιλοτική εφαρμογή των νέων προγραμμάτων από το ερχόμενο σχολικό έτος.
Θα κληθούν όλοι οι ενδιαφερόμενοι φορείς – συμπεριλαμβανομένων εκείνων που υλοποιούν ήδη επιτυχημένα προγράμματα στα σχολεία τα οποία αφορούν στις θεματικές όπως εθελοντισμός, οδική ασφάλεια, πρόληψη από εξαρτήσεις, ρομποτική, σεξουαλική αγωγή – να καταθέσουν τις προτάσεις τους και σχετικό υλικό ανά θεματική.
Αναφορικά με δημοσιεύματα που αφορούν στις προθέσεις του υπουργείου σχετικά με τη σεξουαλική αγωγή στα σχολεία, η κ. Κεραμέως, δήλωσε: «Η εισαγωγή της σεξουαλικής αγωγής στα σχολεία έχει ήδη δρομολογηθεί από το Υπουργείο και το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) επεξεργάζεται ήδη σχετικές προτάσεις. Με αφορμή την παρουσίαση των προτεραιοτήτων μας, έχουμε προαναγγείλει ότι η σεξουαλική αγωγή θα περιλαμβάνεται στις νέες θεματικές που θα ενταχθούν στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα και θα αποσκοπούν πρωτίστως στην καλλιέργεια των ήπιων δεξιοτήτων των μαθητών, στην ενίσχυση της ενταξιακής και συμπεριληπτικής εκπαιδευτικής πολιτικής εν γένει και στη διαμόρφωση πιο σφαιρικών προσωπικοτήτων των μαθητών. Είναι δέσμευσή μας να εκσυγχρονίσουμε το σχολείο, ώστε να εφοδιάσουμε τους μαθητές μας και με σύγχρονες δεξιότητες που θα τους επιτρέπουν να αξιοποιούν καλύτερα τη γνώση και να ανταποκρίνονται σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον».