H Λάρισα είναι μία πόλη η οποία δεν αφήνει τίποτα στην τύχη.
Μετά την περσινή επιτυχία, η πόλη έχει ήδη ανακοινώσει το 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Marketing & Branding Τόπου. Φέτος διοργανώνεται από το Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης της Πολυτεχνικής Σχολής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, σε συνεργασία με το Δήμο Λαρισαίων.
Το Marketing & Branding Τόπου είναι μία διαδικασία νέα και σχεδόν άγνωστη για τα ελληνικά δεδομένα, η οποία όμως για πολλές ευρωπαϊκές και όχι μόνο πόλεις, αποτελεί ένα αποτελεσματικό εργαλείο της ανάπτυξης και της αστικής ανταγωνιστικότητάς τους.
Ολοένα και περισσότερες πόλεις διεθνώς επιχειρούν να βελτιώσουν την εικόνα και τη φήμη τους, με βάση τις πρακτικές του marketing και branding τόπου. Το ζητούμενο είναι η προσέλκυση νέων κατοίκων, τουριστών και επενδυτών και η πρόκληση αισθήματος τοπικής υπερηφάνειας στους κατοίκους. Η τάση αυτή συνοδεύεται από την αναζήτηση ενός θεωρητικού πλαισίου, καθώς και μεθοδολογικών εργαλείων, για το σχεδιασμό και την αξιολόγηση της εφαρμογής των αντίστοιχων στρατηγικών, προκαλώντας μία ιδιαίτερη ενδιαφέρουσα επιστημονική συζήτηση.
[irp posts=”78884″ name=”Οι πέντε πιο κερδοφόρες επιχειρήσεις στην Ελλάδα”]
Αυτή είναι και η κεντρική ιδέα του Συνεδρίου που θα πραγματοποιηθεί από 30 Μαρτίου έως 2 Απριλίου 2016 και θα συγκεντρώσει την αφρόκρεμα τόσο της πανεπιστημιακής, όσο και της επιχειρηματικής κοινότητας.
Το Tilegrafima business report θα είναι εκεί όπως σε όλα τα μεγάλα ανάλογα επιχειρηματικά γεγονότα.