Απεργία ΟΑΣΘ: Για πέμπτη μέρα, αύριο, Παρασκευή 19 Μαΐου 2017, η Θεσσαλονίκη θα είναι δίχως λεωφορεία. Το μοναδικό μέσο μαζικής μεταφοράς που μόνο αυτό εξυπηρετεί μια περιοχή με περισσότερο από ένα εκατομμύριο κόσμο.
Οι Θεσσαλονικείς είναι όμηροι μιας κατάστασης που δεν έχει προηγούμενο. Τον τελευταίο ένα και πλέον χρόνο οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ (oasth.gr) κάνοντας χρήση του μοναδικού όπλου πραγματικής πίεσης που έχουν στα χέρια τους, καταφεύγουν στην επίσχεση εργασίας διεκδικώντας δεδουλευμένα όταν οι οφειλές ξεπερνούν το δίμηνο.
Η προβλήματα του Οργανισμού δε δημιουργήθηκε τα τελευταία δύο χρόνια. 2.300 εργαζόμενοι απασχολούνται σε αυτόν και η αλήθεια είναι πως το μισθολογικό κόστος είναι τεράστιο. Οπως αναφέρεται στην έκθεση των επιθεωρητών του υπουργείου Μεταφορών η δαπάνη για τη μισθοδοσία στον ΟΑΣΘ την περίοδο 2011 – 2015 ξεπέρασε συνολικά τα 500 εκατ. ευρώ. Οι υποχρεώσεις ξέφυγαν και δεν καλύπτονται πλέον ούτε από το εισιτήριο των πολιτών ούτε και από την κρατική επιχορήγηση, γι’αυτό και ανά μερικούς μήνες βλέπουμε να εκτυλίσσεται το ίδιο σκηνικό με την επίσχεση εργασίας.
[irp posts=”130052″ name=”ΟΑΣΘ: Δεύτερη μέρα χωρίς λεωφορεία η Θεσσαλονίκη”]
Θα μπει άραγε κάποια στιγμή μια σειρά στον ΟΑΣΘ; Οι συναντήσεις του Υπουργού Χρήστου Σπίρτζη το τελευταίο διάστημα δεν έχουν πείσει τους φορείς και φαίνεται πως για να προκύψει μια κοινή λύση θα περάσει πολύ καιρός. Εως τότε οι Θεσσαλονικείς θα προσεύχονται να πληρώνονται οι εργαζόμενοι ώστε να μην τους κόψουν τη μεταφορά με τα λεωφορεία. Στην Ελλάδα του 2017 αυτό που κάνουμε όλοι μας είναι να ευχόμαστε και να προσευχόμαστε ακόμη και για τα πιο απλά πράγματα.