ΜΟΝΟ ΕΥΝΟΗΜΕΝΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ
Σε ένα κλάδο που λοιμοκτονει , όπως ο κλάδος των media και της τηλεόρασης, τέσσερεις επιχειρηματίες έδωσαν 246 εκατομμύρια ευρώ για τέσσερις τηλεοπτικές άδειες.
Το δημόσιο συμφέρον βεβαίως εξυπηρετήθηκε, όμως όταν είναι γνωστό τοις πάσι ότι η διαφημιστική πίτα ανέρχεται μετά βίας σε 200 εκατομμύρια ευρώ το χρόνο, καταλαβαίνει κανείς τις ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΕΣ του να γίνει κάποιος καναλάρχης. Παίζονται ΧΟΝΤΡΑ παιχνίδια, και αναδεικνύεται η ενημέρωση όχι πλέον η τετάρτη εξουσία αλλά ίσως από τις κορυφαίες.